معرفی وبلاگ

دوستیابی وهمسر یابی

مشخصات خود ومشخصات فرد مورد علاقه خود را بنویسید تا فرد مورد نظر شما را به شما معرفی کنیم

 

 با سلام خدمت تمام دوستان این وبلاگ در تاریخ 1391/1/26

شروع به کار کرده وسعی بر این داریم تا بتوانیم پل ارتباطی

باشیم بین تمام عزیزان تا به افراد مورد نظر خود برسند وبرای

موفق بودن در این کار به همکاری تمام عزیزان نیازمند هستیم

 

 

لطف کنید  در قسمت نظرات  مشخصات خود وفرد مورد علاقه

 

خود را بنویسید



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت9:12---29 فروردين 1391
سارا هستم از شیراز
سکس تل میکنم
0935542
بقیه رو از مدیر وبلاگ بپرسید


علی
ساعت7:50---28 فروردين 1391
سلام . من سروش 25 ساله از مشهد هستم خواهان دوستی با دختری 20 تا 30 ساله با اخلاق وبا ادب ودر عین حال خوش تیپ ولباس هم هستم
شماره همراه من هم 09373824319 است


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 28 فروردين 1398برچسب:,ساعت 16:10 توسط علی| |